Ny Blogg På G ;]<3

2011-11-20 / 11:22:54
Chaa alla detta är min nya blogg ;)
Några av er kanske har läst mina gamla bloggar LoveeTruly.blogg.se elr kanske JustIKnow.blogg.se ;)
Haha aja men denna blogg tänker jag inte sluta med som jag gjorde med de andra :pp
Men aja som de flesta kanske redan har listat ut så heter jag kaisa ;)
O jag booor i stockholm ;)<3
Ooo häär på min blogg kommer jag att berätta om mig, mina kompisar, shoooppiiing osv, osv :P<3
Jag kommer att ha tävlingar o dagens blogg o massa andra rooliga sakkeer!
Så lääs min blogg o följ den på blogglovin oom du vill ;)<3
Men nu måste jag gåå ska ut o kööpa en liten present till min lilla Emma hon fyller åår idag!! :P<3




Grattiiis Emma 13 åår idag!:D<3



O däär är en konstiig biild på miiig ;]<3
Harre bra söötisar!
Take care!<3

/kaiisan
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!