Flummig o failad kväll 2011-11-26!!:P

2011-11-27 / 11:11:30
Chaa alla bitchees!:*
Sry för att jag inte bloggade igår men jag kom hem vid 12 o var skiit tröt så han inte att blogga men nu kan jag blogga om min flummiga/failad kväll igååår! Haha :P
Men allt började ju med att jag skulle träffa nadja vid ica kvantum kl 6, o då ringde sofia o fråga om hon kunde häänka o de är ju självklart att hon kunde!:P
Haha aa men jag o sofia kom en halvtimme försent alltså kom vi halv 7 dit o nadja var inte äns däär!!
hon var hemma o åt så hon kom en timme försent -.-"
Men sen gick vi till matte (Mathilda) o gav hene the wave biljetten sen så hängde hon med oss ute :P
Haha o seen kom nadja!
Haha o seen kom alex!
O sen kom Arian o compani :P
Haha så vi var ganska många som chillade vid ica kvantum men sen så drog Mathilda hem..
O då drog jag, arian, alex, nadja o sofia o vi skulle typ dra till torsvik o vara där men sen så kom vi på att vi kunde åka till stan :P
Men nää så blev de inte för att sofia inte fick av sina föräldrar -.-" O att hon fick vara ute typ en timme till så hon kunde inte åka in...
Men sen så gick alla hem till nadja o chilla o skulle titta på film men nää så blev de inte häller för att då skulle jag o sofia vara hemma om typ 5 min för vi var tvugna att komma hem kl 12 o sofias pappa hämtade henne hemma hos mig o så blev den dagen :P haha failad o flummig!...!

För er som inte orkar att läsa allt de där kan jag kortfatta allt med massa bilder :P
Haha häär kommer de :P








Haha jag var hemma o väntade på att sofia skulle komma så att vi kunde dra till ica o träffa nadja!:P
Medans man väntade kunde man lika gärna ta lite "EgoPiiix" x]



När sofia kom gick vi till ica!
Haha lite cp bild men what ever!:*



När vi kom till ica var inte nadja där! så vi messade henne o hon ba "Jag måste äte så att jag kommer senare"
haha så jag o sofia gick in till ica o köpte typ något konstigt godis :P



haha typ sånt :P o då gick vi ut o satte oss på en bänk o de blåste typ skiit mycket :P



Haha sofiia när hon äter siit "goodis"<33

Men aja o sen så ställde jag mitt godis på bänken o så ställde jag mig upp o skulle fota o då började de blåsa skit mycket o gissa vad som hände... -.-"



"Faan oxåå" fail.... -.-"
O där försvann allt mitt jävla godiis!-.-"





Sen så träffade vi Matte som vägrar att vara med på bild....
Matte är till höger så att ni vet :P haha



Haha själv kan man vara med på foto men ice visa faceet :rolleyes:

Men sen så träffade vi nadja, alex, arian o compani orkar inte skriva alla namnen vi var ju typ 100 pers :P haha nä kanske inte men aja skiit samma!

Men aja sen när matte, arian o compani gick hem så var de bara jag, alex, sofia o nadja kvaar!
så vi tänkte dra till humlan inne i stan vid TC!
Men de gjorde vi inte eftersom att sofia inte fick så vi drog hem till nadja ist! :*





Sofia o jag hos nadjaa!♥



Haha typ värdens sämsta bild men aja!♥
Sofia, Jag o Alex♥



Värdens sämsta bild oxå men lägger ut den ändå :P

Orkar inte lägga upp fler bilder så de var min dag :P om ni undrar mer om min dag läääs texten där uppe↑!!:P
Men aa nu har ni fått sätt lite av min kväll!
haha men nu måste jag dra ska träffa denne om en kvart så puss!

/kaiisan
Kommentarer!
FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Kommenterat - 2011-11-27 / 12:30:26
URL - http://flizanlizan.blogg.se/
EMMAS! säger:

gör inte länkbyten :D

vad ska du göra idag? nåt speciellt nu när de är första advent? =) kram

Kommenterat - 2011-11-27 / 13:48:42
URL - http://eemma.se
JULIA- säger:

Snygg blogg du har!



Är det bra med dig? :)

Kommenterat - 2011-11-27 / 14:14:11
URL - http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/
Ida! säger:

Hejsan vad har hänt idag då?? :)

Kommenterat - 2011-11-27 / 14:58:28
URL - http://lillbanditen.blogg.se/
elin ツ säger:

allt bra ? :)

Kommenterat - 2011-11-27 / 15:16:49
URL - http://fghyjk.blogg.se/
EMMAS! säger:

okej :D

varit med marcus, dudå?:D kram

Kommenterat - 2011-11-27 / 17:38:01
URL - http://eemma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!