tröt som fan.... :tired:

2011-11-26 / 10:45:33
Morgoon bitches! idag är de ju löördaag!:D Och idag ska jag vara med Nadja o några fleeer!:D
Vet faktiskt inte vad vi ska göra. men vi åker väl in till stan o chillar lite :P vet inte om jag orkar göra något speciellt idag... är skiit tröt :tired:
Men vad ska ni göra idag då?:P
Haha men aja nu sitter jag i min sääng o tittar på tivi :P O snart ska jag väl träffa nadja o åka in till satn :P
Men nu ska jag gå o äta frukost bloggar mer senare o kl 12 så lottas dagens blogg ut!:D<3
Så kom tillbaka då!:D



Haha en gammal bil när jag alex o nadja var ute o träffade 2 killar som satt på en bänk o de bara satt där o var helt tysta så jag o nadja joinade dem lite o satt med dem! ;) (nadja är den vita) :P
Haha men nu måste jag gå puss!<3

/kaiisan
Kommentarer!
Ida - legen, wait for it...dary säger:

Vinnaren av helgens blogg är utsedd. Kolla om det blev du! :)

Kommenterat - 2011-11-26 / 11:53:16
URL - http://sugproppsida.blogg.se/
Nadja säger:

hahahah Nadja de vite! x)

Kommenterat - 2011-11-26 / 12:08:38
URL - http://nadji.myshowroom.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!