Home bitchees!<3

2011-11-24 / 21:40:59
Chaa mina små älsklingaar! Har precis kommit hem från min lilla älskling Alex o alla andra i bodals skola typ :P<3
Men idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha varit i skolan o träffat massa kompisar!:P
Men jag träffade inte oskar som jag sa att jag skulle, vi ändrade tydligen planerna!
Men istället var jag med alex i b-skolan (bodals skola) o var med där å åt av de dem bakade! :*
Men annars har jag inte gjort något speciellt idag :P

Gaaach!! jag hade ju svenska prov idag men jag tror att de gick bra!:P Kunde ju svara på allt men vene om de är rätt!
O nästa vecka har jag typ 3 prov till!! :bigeyes:
Hinner fan inte med allt! går ju fan bara i 7:an :rolleyes: Men aja får väl ståå ut med de! Det är ändå snart lov igen!! o då kommer det att bli kul! massa fetster o kompisar o allt!! :love:
Längtaar faan! Tror nog att alla göör de! vad ska ni göra på lovet då? :D (kul att veta)


Jag&Alex<3

Men nu måste jag gå blogger mer snart så kom tillbaka igen :P
PussÄlskarEr!<3 :love:
/kaiisan
Kommentarer!
elin ツ säger:

sv ; jorå, allt är bara bra här :D

Kommenterat - 2011-11-24 / 21:56:16
URL - http://fghyjk.blogg.se/
Anna <33 säger:

Hej kaiisa :)

Hoppas allt är bra med dig!

Vill du göra ett länk byte med mig? :) <3

Kram

Kommenterat - 2011-11-24 / 21:56:24
URL - http://annous.blogg.se/
haidisblog ▲ säger:

Godmorgon! :D

Kommenterat - 2011-11-25 / 06:59:32
URL - http://haidisblog.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!